nanena

Az ego az igazságnak a vélemény által módosított változatában él

nanena

kép címe

Linkblog

Iratkozz fel nanena feedjére

Microblogom

Látogatók

Friss topikok

  • zhal: Nem vagy egyedül... :) Nem erőszakosságból, csak ugye mindenkinek bejön valami, nekem ez: michae... (2010.01.18. 12:05) Nyomot hagyni
  • micupeace (törölt): szia:)most találtam rá a blogodra, beleolvasgattam, és sokszor szinte mintha a saját gondolataimat... (2009.07.19. 18:16) Kedves Papírkönyv (technológiai szakítólevél)
  • Évikati: Igazat adok neked, de én egy kicsit derűlátóbb vagyok. Azt gondolom, hogy már nem kell sokáig várn... (2009.05.31. 20:24) Elégedetlenség
  • huhaha: Mimickét imádjuk!!! (2009.05.13. 08:25) Mi az ember?
  • huhaha: Azt hiszem, sokan vagyunk így, hogy napról napra egyre több mindent veszítünk el... (2009.05.13. 08:23) Lebegés

nanena a Propelleren

Nincs megjeleníthető elem

Elégedetlenség

2009.05.31. 19:21 :: nanena

 Érdekes, hogy milyen hírek foglalják el az újságok címoldalait. Susan Boyle csak második lett a tehetségkutató döntőjében, Obama Sonia Sotomayor-t jelölte a legfelsőbb bíróság tagjának, Henry herceg hivatalos látogatásra az USA-ba érkezett. A hazai hírek meg csak az EP választásokról szólnak mostanában. Meg persze az ingatlanadózáson mindenki jól elvitatkozik.

A gázár, igaz megjelenik a hírekben, de csak mint a kormány manipulálgatásainak a tárgya. Tudjuk, hogy nálunk semmi kapcsolata nincs a világpiaci árakkal. Jelenleg a tavalyihoz képest alacsony áron jut hozzá az ország, mi mégis ugyanannyit fizetünk érte, persze most még növelve egy kis adótartalom emeléssel. A szóvivő vidáman a képünkbe vágja, hogy majd októberben csökkentik. Addigra azonban a világpiacon az ára már követni fogja az olajét. S így majd erre fognak hivatkozni az újabb emelésnél. De tudjuk, hogy nálunk akkor is emelkednek az árak, ha a világpiacon csökkennek.

Adócsökkentéssel csak átverős szólamokban találkozhatunk, az általános adóterhelés folyamatosan növekszik. Lassan elérjük, hogy jövedelmünket a munkaadó teljes egészében azonnal átutalja majd az adóhivatalnak, mi pedig kenyér és ruhajegyet kapunk a nagylelkű államtól, hogy valamennyire azért elvegetáljunk. Hiszen valakinek dolgozni is kell. Hogy a vezetők és pártok léhűtő seregének offshore számlája gyarapodhasson, s a szociális segyélyekből élő, inaktív "szegregált" szavazótábor is jól érezze magát. A mindenkori kormány, a mögöttük álló irányítók bármit megtehetnek velünk. S még elégedetlenségemet sem fejezhetem ki. Mert rámsütik a bélyeget, hogy nem vagyok magyar, vagy rasszista vagyok, vagy egy hőzöngő. Pedig csak egy átlagos adófizető, aki a munkájából szeretne megélni. Aki reméli, hogy jön majd egy olyan vezetői garnitúra, amely az én érdekeimet is képviseli.

Erre valószínüleg még sokat kell várnom. Mert ne legyenek kétségeink, ha eltűnik ez a sáskahad, akkor jön a másik, amelyik négy évig már ült a nyakunkon. Mindegyik kikiáltja magát az egyetlen megváltónak, pedig csak a vérünket akarják szívni.  

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nanena.blog.hu/api/trackback/id/tr641155478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Évikati 2009.05.31. 20:24:45

Igazat adok neked, de én egy kicsit derűlátóbb vagyok. Azt gondolom, hogy már nem kell sokáig várnunk!
süti beállítások módosítása