nanena

Az ego az igazságnak a vélemény által módosított változatában él

nanena

kép címe

Linkblog

Iratkozz fel nanena feedjére

Microblogom

Látogatók

Friss topikok

  • zhal: Nem vagy egyedül... :) Nem erőszakosságból, csak ugye mindenkinek bejön valami, nekem ez: michae... (2010.01.18. 12:05) Nyomot hagyni
  • micupeace (törölt): szia:)most találtam rá a blogodra, beleolvasgattam, és sokszor szinte mintha a saját gondolataimat... (2009.07.19. 18:16) Kedves Papírkönyv (technológiai szakítólevél)
  • Évikati: Igazat adok neked, de én egy kicsit derűlátóbb vagyok. Azt gondolom, hogy már nem kell sokáig várn... (2009.05.31. 20:24) Elégedetlenség
  • huhaha: Mimickét imádjuk!!! (2009.05.13. 08:25) Mi az ember?
  • huhaha: Azt hiszem, sokan vagyunk így, hogy napról napra egyre több mindent veszítünk el... (2009.05.13. 08:23) Lebegés

nanena a Propelleren

Nincs megjeleníthető elem

A randalírozók nem mi vagyunk

2009.03.16. 11:03 :: nanena

Veszélyes ma ellenzékinek lenni? Veszélyes egyet nem érteni Gyurcsányékkal? Hiszek benne, hogy nem, mert az országban él még a demokrácia. Ünnepelhetek az utcán március 15-én, meghallgathatom Rogán Antal, Orbán Viktor beszédét és ezért nem támadnak rám lovasrendőrök, nem tartóztatnak le, nem fújnak szembe könnygázspray-vel, nem vagyok áldozata önkénynek. Mert azon az ünneplésen veszek részt, ahol a söpredék nem jelenik meg, ahol olyan emberek, polgárok vesznek részt mint én. S amikor egy helyszínen meglátom a fekete bomberdzsekis, kopaszra nyírt alakokat és az álmagyarkodó randalírozókat, elkerülöm őket. Mert ilyen emberekkel nem akarok keveredni, az ő Magyarországuk nem az enyém. Jobban tartok attól, hogy ők jutnak hatalomra az országban, mint Gyurcsányéktól.

Nem szeretem ezt a réteget. Agyatlan, elkorcsosult embereknek tartom őket. Csak meg kell nézni a róluk készült fényképeket, az ürességet látni rajtuk. Az az ország egyik tragédiája, hogy az ő számuk növekszik. Ha hozzádjuk azt a réteget, amelyet kultúrálatlanságuk tart távol a munka és az emberek világától, akkor nem sok optimizmusra van reményünk. Nincs más lehetőségünk, csak elkerülni őket, megteremteni a magunk világát, amelyen ők kívül vannak. S el kell érnünk, hogy a hangzavarban megszólalhasson, erőre kaphasson a megalapozott tudás, a racionálisan gondolkodó ember hangja. Mert tévedés azt hinni, hogy az utcákon hangoskodók bármiben is segíthetnék az országot. Ők csak a bohócok, akikre a hatalom joggal mutogathat azt bizonygatva, hogy csak ez a hangoskodó söpredék tüntet ellenük. S ezért könnyű úgy tenniük, mintha az ő fülükig nem jutna el az igazi elégedetlenkedők hangja, akik valóban érzik és tudják, hogy mi a rossz ebben az országban, s akik képesek és tudnának is ezen változtatni.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nanena.blog.hu/api/trackback/id/tr461005117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

d.z. · http://masikmagyarorszag.blog.hu 2009.03.16. 21:27:18

Hmmm. Hát igen... Akkor most ki fog bújni belőlem a kisördög, aki viszont nagyon nem szereti Fideszbácsit...
De elébb még egy picit a széljobberek témához:
Ezek az emberek a társadalom alja. Viszonylagos megnyugvást jelent nekik erkölcsi hősként beállítani magukat, mikor nagyon jól tudják, hogy semmire nem jók. Buták, a kultúránkat semennyire nem ismerik, de felhozakodnak vele. A magyarságuk meg annyit jelent nekik, hogy fel tudnak mutatni valamit, amivel jobbak a másiknál. Persze mi ezt tudjuk, hogy nem így van. Ők viszont ezért is szűkitgetik a magyarságot: jobbnak akarják érezni magukat. Frusztráló egy társaság ez a társadalom értelmesebbik felére nézve.

Szóval a Fidesz: Én, speciel, mint magamat konzervatívnak valló ember idegesítőnek, demagógnak és felelőtlennek tartom őket a végletekig és mindezt nagyon rossz időpontban csinálják. Ebbe most nem folynék bele, írtam róla eleget.
Viszont: érdekes az a megjegyzésed, hogy a Fidesz rendezvényen békében vagy. De pl. egy MSZP rendezvényen pont a széljobbosok miatt nem lennél. Mi következik ebből? A széljobberek nem a Fidesz rendezvényeit akarják megzavarni, azaz nincsen különösebb ellenérzésük a Fidesszel szemben. És ez gáz.
Részint itt jön be a Fidesz olcsósága. Nem hajlandó semmi konkrétumot mondani, így viszont én spec. nem szavazok rájuk, másrészről pedig bárkit maga mellé tud állítani, de legalábbis nem maga ellen.
Lehet most azt mondani, hogy volt O.V.-nek az a bizonyos két pofonos elszólása...Többször kéne és hangosabban. És biztositani kéne a polgári rétegeket (akiknek elvileg a pártja), hogy nem az ilyen proletár faszok szavazatait akarja megnyerni két filléren. Azaz nem szociális szavazgatni, meg nem szolidaritgatni, hanem keménynek lenni. Amennyiben a Fidesz valóban polgári érdekeket nézne és polgári programot hirdetne meg (már ha egyszer valaha meghirdet valami kézzelfoghatót) ezek az emberek úgy megutálnák, hogy ellene tüntetnének.
És én abban az esetben büszke lennék a Fideszre.

candy · http://wunderbike.postr.hu 2009.03.16. 21:42:58

@d.z.: Ehh, proletár, meg munkás...talán ebből látszik, hogy milyen állapotban van jelenleg a társadalom, durva, hogy szitokszó lett.

Orbánék jelenleg erős neokádárista retorikát folytatnak, csak megfűszerezik a mindent átható keresztény szeretetből főzött egymillió munkahellyel...ha nem gondolnám, hogy a cél az ostobák megnyerése, akkor azt is mondanám, hogy Orbán szenilis lett, vagy ilyesmi.

A posthoz:
Veszélyes -e ma nem jobboldalinak lenni? Mármint alkalmasint nem magyarkodni. Aki nem radikalizálódik, az egyből célponttá válik, aki nem úgy fütyül, ahogy kell, egyből liberálbolsevikzsidóvá válik...

Technika:
Trackback hogyan készül?

nanena · http://nanena.blog.hu 2009.03.16. 22:02:19

@d.z.: Én sem vagyok fideszkedvelő, csak egyszerűen realista, és tisztában vagyok vele, hogy valószínüleg ő fog a következő választáson győzni, így nem tehetek mást, meg kell neki adni az esélyt. De nem fogok rá szavazni. A nyugodtságot Rogán Antalra értettem. Szerintem hasonlítsd össze a beszédét Orbánéval azt figyelve, hogy mit szeretne mondani, de nyíltan nem teheti mert ott a főnöke. Én a belvárosi ünnepségen vettem részt, amelyet az ő beszéde zárt. Nagyon közvetlen, emberi volt, nem lázított, nem beszélt nyíltan a kormány ellen, nem volt dühös, nem gesztikulált. Úgy beszélt, ahogy elképzelünk egy államférfit. És Steiner Pál is érdeklődve hallgatta. Majd minor befejezte, lement a hallgatóság közé és elbeszélgetett velük. Én azért is szeretek itt élni, mert ő a polgármester. Régen megmondóemberként utáltam, de el kell ismernem, kerületvezetőként jó munkát végez. S ezért bízok a jövőben, lehet, hogy valahol, még nem elől, van egy ember, aki jó vezetőnk lehet.

nanena · http://nanena.blog.hu 2009.03.16. 22:04:02

@candy: Trackbacket elmondom, ha írsz az e-mailemre. Én is csak nemrég tudtam meg, hogy kell. NEm is értem, a segítségben miért nincs normálisan leírva.
süti beállítások módosítása