nanena

Az ego az igazságnak a vélemény által módosított változatában él

nanena

kép címe

Linkblog

Iratkozz fel nanena feedjére

Microblogom

Látogatók

Friss topikok

  • zhal: Nem vagy egyedül... :) Nem erőszakosságból, csak ugye mindenkinek bejön valami, nekem ez: michae... (2010.01.18. 12:05) Nyomot hagyni
  • micupeace (törölt): szia:)most találtam rá a blogodra, beleolvasgattam, és sokszor szinte mintha a saját gondolataimat... (2009.07.19. 18:16) Kedves Papírkönyv (technológiai szakítólevél)
  • Évikati: Igazat adok neked, de én egy kicsit derűlátóbb vagyok. Azt gondolom, hogy már nem kell sokáig várn... (2009.05.31. 20:24) Elégedetlenség
  • huhaha: Mimickét imádjuk!!! (2009.05.13. 08:25) Mi az ember?
  • huhaha: Azt hiszem, sokan vagyunk így, hogy napról napra egyre több mindent veszítünk el... (2009.05.13. 08:23) Lebegés

nanena a Propelleren

Nincs megjeleníthető elem

Rossz után jöhet jó?

2009.04.06. 12:15 :: nanena

Egyik kedvenc filmem az August Rush. Egy kicsit szentimentális a történet, és én mindig megkönnyezem a befejezést. A mai világra inkább az jellemző, hogy elveszítjük egymást, a szeretetet. Ebben a filmben pedig éppen az ellenkezője történik. Ez ad reményt arra, hogy az érzelmi mélységekből is ki lehet kapaszkodni, még ha ez éppen most nem is látszik valószínűnek. Bár az is lehet, hogy a jó mindig valaki mással történik, velem mindig a rossz. Vagy lehet, hogy az egyensúly úgy áll helyre a világban, hogy ha megtaláljuk valaki szeretetét, akkor elveszítjük másét? Miért nem lehet összegyűjteni a szeretetet? Mindig olyan érzésem van, hogy amikor boldog vagyok, akkor biztosan valami rossz közeledik. Persze ennek az ellenkezője is igaz lehet. Mostanában annyi rossz történik, ezután már csak a jó jöhet. 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nanena.blog.hu/api/trackback/id/tr81049344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

huhaha 2009.04.06. 20:00:32

Teljesüljön a kívánságod! :)
süti beállítások módosítása