nanena

Az ego az igazságnak a vélemény által módosított változatában él

nanena

kép címe

Linkblog

Iratkozz fel nanena feedjére

Microblogom

Látogatók

Friss topikok

  • zhal: Nem vagy egyedül... :) Nem erőszakosságból, csak ugye mindenkinek bejön valami, nekem ez: michae... (2010.01.18. 12:05) Nyomot hagyni
  • micupeace (törölt): szia:)most találtam rá a blogodra, beleolvasgattam, és sokszor szinte mintha a saját gondolataimat... (2009.07.19. 18:16) Kedves Papírkönyv (technológiai szakítólevél)
  • Évikati: Igazat adok neked, de én egy kicsit derűlátóbb vagyok. Azt gondolom, hogy már nem kell sokáig várn... (2009.05.31. 20:24) Elégedetlenség
  • huhaha: Mimickét imádjuk!!! (2009.05.13. 08:25) Mi az ember?
  • huhaha: Azt hiszem, sokan vagyunk így, hogy napról napra egyre több mindent veszítünk el... (2009.05.13. 08:23) Lebegés

nanena a Propelleren

Nincs megjeleníthető elem

Kedvencem a Smooth Jazz

2009.03.17. 14:34 :: nanena

Vezetés közben szoktam zenét hallgatni vagy otthon kikapcsolódásként. Az ember életének különböző szakaszaiban más és más stílus a kedvence. Fiatalként a hangos zenét kedveltem, persze akkor még behatárolta az érdeklődést, hogy mely előadók bakelit lemezeit lehetett megkapni. Emlékszem nagyon sokáig 190 forint volt egy album, ami megjelent, azt mind megvettem. Gyűltek is a Deep Purple, Led Zeppelin, Rainbow, Pink Floyd, ELP, Uriah Heep, Jethro Tull zenék. Azután innen hosszú ív vezetett a mai kedvenc stílusomhoz, a smooth jazz-hez. Legtöbbször az autóban vagy munka után háttérzajként hallgatok zenét. Legelőször váltogattam a rádiócsatornákat, s általában annál ragadtam le, amely a legnyugugisabb zenét adta. S így kialakult egy ún. playlist-em, amelyen azok a számok voltak, amelyeket a legtöbbször hallgattam. Jobban utánanézve kiderült, hogy mindegyik dal a smooth jazz stílusában szól. Ezután már direkt ilyen zenékre kerestem rá letöltéskor, vagy amikor a last.fm-en barangolok. S hogy mik a kedvenceim?

1. Get/Gilberto/Gilberto: The Girl From Ipanema

 

2. Mezzoforte: Garden Party 

 

3. Fourplay: Rollin' 

 

4. Peter White: Caravan Of Dreams 

 

5. Chris Botti: The Look Of Love 

 

6. Sade: Smooth Operator 

 

7. Dave Stewart and Candy Dulfer: Lily Was Here 

 

8. US3: Cantaloop 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nanena.blog.hu/api/trackback/id/tr891007267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása