nanena

Az ego az igazságnak a vélemény által módosított változatában él

nanena

kép címe

Linkblog

Iratkozz fel nanena feedjére

Microblogom

Látogatók

Friss topikok

  • zhal: Nem vagy egyedül... :) Nem erőszakosságból, csak ugye mindenkinek bejön valami, nekem ez: michae... (2010.01.18. 12:05) Nyomot hagyni
  • micupeace (törölt): szia:)most találtam rá a blogodra, beleolvasgattam, és sokszor szinte mintha a saját gondolataimat... (2009.07.19. 18:16) Kedves Papírkönyv (technológiai szakítólevél)
  • Évikati: Igazat adok neked, de én egy kicsit derűlátóbb vagyok. Azt gondolom, hogy már nem kell sokáig várn... (2009.05.31. 20:24) Elégedetlenség
  • huhaha: Mimickét imádjuk!!! (2009.05.13. 08:25) Mi az ember?
  • huhaha: Azt hiszem, sokan vagyunk így, hogy napról napra egyre több mindent veszítünk el... (2009.05.13. 08:23) Lebegés

nanena a Propelleren

Nincs megjeleníthető elem

Mit szeretek ebben az országban, és mit nem?

2009.03.03. 13:09 :: nanena

 Bosszant, ami ma Magyarországon történik. Nem szeretem Gyurcsányt, Orbánt, mszp-t, szdsz-t, fideszt, mdf-et, jobbikot, lmp-t, cigányokat, Kunczét, Gusztost, bankokat, bkv-t, Demszkyt, kutyaürüléket, koldusokat, hontalanokat, szabálytalankodó autósokat, közműcégeket, parlamenti képviselőket, álliberálisokat, a hazugságot, a kétszínűséget, egymás kihasználását, a megalkuvást, a gyávaságot, az önzést, a Gárdát, a bürokráciát, a korrupciót, Kapolyit, Verest, Demjánt, a kötelező gépjárműbiztosítást, Draskovitsot, a lassú és elfogult igazságszolgáltatást, az elválást, a gyűlölködést, a kioktatást, a romos házakat, a koszos utcákat, a felbontott járdákat, a szétvert Erzsébet teret, a hatalmat, a nem működő egézségügyet, a nyugdíj, a munka bizonytalanságát.

De szeretem a felhőket az égen, a napsütést, a tavaszt, a zöldellő fákat, a virágokat, társamat és szerelmemet, kislányomat, az együtt töltött perceket, a Lánchidat, a Dunát, a Csillaghegyi strandot, a Belvárost, a Bazilikát, a szeretetet, a hűséget, a szerelmet, az internetet, a blogolást, az álmodozást, a könyveket, a farmert, Radnótit, az önzetlenséget, a sztrapacskát, a belga sört,a zongora hangját, a jazzt, Leonard Cohen-t, Tom Petty-t, a Fourplay-t, az August Rush-t, Paulo Coelho-t, Eckhart Tolle-t, a Margitszigetet, a hitet, a vágyat, az erőt, a szépséget, a tudást, az összefogást, az úszást, a pihenést, a sorozatokat, a búvárkodást, az életet.
Azért érdemes léteznünk, amit szeretünk. S amit nem, azt felejtsük el, változtassuk meg, vagy csak fogadjuk el. Ne menjünk el szó nélkül a rossz, a visszásságok mellett. De vegyük észre a szépet és a jót. S ezt adjuk át és osszuk meg másokkal.

8 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://nanena.blog.hu/api/trackback/id/tr17977394

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Tudtad? 2009.03.04. 07:13:43

Álság kezelésUgyan néhány nap már eltelt az Unió előtti nagy lebőgésünk óta, de azért engedtessék meg, hogy írjak róla egy rövidet. Szarban vagyunk kérem szépen, és egyre mélyebbre süppedünk benne. A trutyiból való kilábalás módját, a miniszterelnök…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

huhaha 2009.03.03. 19:49:19

Én mindent szeretnék ebben az országban, ha olyan emberek élnének itt, akik dolgozni akarnak, és haladni a világgal. Gyűlölködés nélkül.

Pollack 2009.03.04. 21:53:42

Kedves nanena!
Mélységesen egyet értek veled.
De az LMP-t miért nem szereted? Komolyan kérdezem, érdekel a véleményed.

nanena · http://nanena.blog.hu 2009.03.04. 23:18:58

"- szociális alapú lakhatási támogatást
- amit tettek, mindannyiunk, a magyar állampolgárok egész közössége elleni támadás
- globális kapitalizmus újraszabályozását, a spekulatív pénzmozgások megadóztatását, vagyis a Tobin-adó bevezetését, a föld tulajdonlásában az életvitelszerűen gazdálkodók előnyben részesítése"
Olyan mintha egy zöldpárt lenne.
Schiffer András megnyilvánulásai tévékben unszimpatikusak voltak számomra. Úgy éreztem azokat védi liberális és jogi lózungokkal, akiket szerintem nem kellene. Rendőröknek, rendet kívánó állampolgároknak is vannak jogai, nem csak az utcán randalírozóknak.
Továbbá a tévéreklám arcai számomra nem rokonszenvesek. Nekem a dolgozók az elsődlegesek, akik céljukat a munkában találják meg, vagy az életük céljának eléréséért dolgoznak. Az LMP egy újabb liberális párt, amely az elesetteket, védteleneket gyámolítja. Ezek azonban számomra csak szavak. Azokkal kellene összefogni, akik az országot akarják kiemelni a sárból, nem azokkal foglalkozni szinte csak, akik rombolnak és nem dolgoznak.
Nem hiszem, hogy biológus, zöldpárti, filozófus, jogvédő fogja rendbetenni az országot. Gondolom egy szobában egymásnak elmondva az ötleteket, jól hangzanak. Én már sok programot láttam leírva, a szavak csak papír és ceruza kérdése. A mögöttük álló embereket nézem, hogy képesek lehetnek-e végrehajtani. Ezért nem bízom sem a Jobbikban, sem az lmp-ben. Most gazdasági szakembereknek kellene irányítani. Mikor rendben az ország gazdasága, ezen az alapon lehetne építkezni. Schiffernek ez szerintem nem menne. És akkor még finom voltam. A 13 választmányi tag eddig olyan munkát végzett, ami nem az én világom.

nanena · http://nanena.blog.hu 2009.03.04. 23:24:21

@Pollack: Az előző véleményemen túl nem zárkózom el. Hiszen választani kell majd, és a paletta szegényes. Szerintem sokan vagyunk úgy, hogy a jelenlegi választékból inkább nem. Talán ha az lmp-be is bekerülnek olyan arcok, akikről elhinném, hogy megoldhatják a válságot, akkor megváltoztatnám álláspontom. Bár Schiffer személye ezt eleve kizárja. Többieket nem ismerem, csak életrajzukat olvastam.

Pollack 2009.03.05. 09:21:26

@nanena: Nem csak olyan, mintha zöld párt lenne, de az is. Emellett megpróbál értékszintézist létrehozni "közösség-elvű konzervatív értékek, az emberi jogi liberalizmus és újbaloldali elvek között".
Nehéz lehet elhinni, de a párt sokszínű, vannak - divatos kifejezéssel élve - jobbosok, balosok, de senki sem ezzel foglalkozik. Megtaláltuk a közös célt, ezért a közös hangot is.
Schiffer pedig csak az a választmány egyik tagja. Kérlek, ne az ő személye alapján ítélj meg 400 embert, s az ő munkájukat :)
Gazdasági szakembereink, közgazdászaink is vannak, de figyelmedbe ajánlom inkább ezt:
www.lehetmas.hu/zoldelenkites

Nem kívánlak meggyőzni, hogy mi vagyunk a legjobbak, és mindenképpen mi vagyunk az élhető jövő záloga. Keveseknek van ennyire részletes véleménye rólunk, így ha te nem szavazol ránk, akkor én teljességgel akceptálom azt, mert szóbeszédekre adsz, mint ólomkatona kommentelő, aki a lassan klasszikussá váló rágalmat szedte elő.

Pollack 2009.03.05. 09:23:20

Helyesbítek:
"mert nem szóbeszédekre adsz"
A 'nem' kimaradt véletlenül :)

nanena · http://nanena.blog.hu 2009.03.05. 10:47:00

@Pollack: Az ember először szóbeszédekre ad, mert nem lehet minden információnak utánajárni. Nekem őszintén akkor lett nem rokonszenves a párt, amikor Hajóssal hozták kapcsolatba. Utána a reklámklippet láttam, s az ott felvonuló emberek egy része szintén nem a kedvenceim közé tartozik. Pl. Soma, Bakáts, rapper, stb. Ezután tudtam meg, hogy Schiffer a fő szervező, a választmány tagja. A programból először csak a zöld oldalt láttam. De most elhatároztam, hogy utánanézek Schering és Sebők írásainak. Egyébként a fenntartható fejlődés elmélete nem áll messze ólomkatona nézeteitől. Érdekes, hogy hasonló gondolkodású emberek milyen messze kerülhetnek egymástól. Én magamat is egy elméleteket, elveket szintetizáló embernek tartom.
A munkám által az egyéni érdekem éppen a fejlődést indukálja. Amíg megértem a fenntartható fejlődés értelmességét is. Sőt ezt látom a jövőnek sőt a jelennek is.
süti beállítások módosítása